Sahabat

Isnin, 14 Februari 2011

Kita Prihatin : Qistina Balqis Maisarah

Qistina Balqis Maisarah, mungkin beliau bukanlah sepopular kanak-kanak yang menang anugerah Bayi Comel Pa&Ma dan sebagainya…
qistina balqis maisarah
Di sebalik matanya yang bersinar, Qistina Balqis Maisarah menyimpan 1001 rasa yang tak mungkin dapat dikongsi dengan sesiapa..
Inilah Qistina Balqis Maisarah Mohd Zuhairi
Dilahirkan pada 16 September 2010 di Hospital Manjung, Perak
Menderita masalah jantung, cleft, jangkitan paru-paru dan beberapa penyakit yang masih dalam pantauan
Berada di hospital sejak lahir hingga kini
Kini berada di Hospital UKM, Kuala Lumpur
Qistina Balqis Maisarah baru saja menjalani pembedahan jantung. Daripada ibunya, Puan Mai, saya quote dari Group FaceBook ‘Charity Fund Raising for Qistina Balqis Maisarah:
hari ni balqis masih tido..doc x bg kacau dia..syukur alhamdullillah respon pembedahan smlm sgt cpt doktor kata..pernafasan dia dah stabil..bila tgk kt dada dia dah x berombak lg pernafasannya..pernafasannya dah normal spt baby normal..denyutan jantung dia pun dah normal..mmg aku nmpk sgt perubahan pada dadanya..dulu dia bernafas laju dan dadanya turun naik masa bernafas..kini dah normal…bersyukur sgt pada yg maha esa kerana mendengar doa2 kami..harap2 balqis cepat sembuh dan sihat..sbb mama dah x sabar nak balik rumah kita di manjung sayang… :)
Sertai group FaceBook yang dibina khas untuk Qistina Balqis Maisarah. Semoga perhatian dan keprihatinan yang kita tunjukkan dan sumbangkan sekurang-kurangnya dapat meringankan beban anak kecil ini serta keluarganya.
Jom bersama-sama kita sertai kempen

 

Untuk Qistina Balqis Maisarah.

Sebagai tanda keprihatinan kita terhadap penderitaan anak kecil ini dan keluarganya.
Doakan bersama-sama agar Baby Balqis dapat menjalani detik-detik ini dan membesar seperti anak-anak kita yang lain, cergas, sihat, pintar… Doakan juga ketabahan kedua ibu bapanya dan ahli keluarganya dalam menghadapi dugaan ini. Semoga rezeki yang lebih besar terbentang luas buat mereka.


Sebarang sumbangan boleh disalurkan kepada:

NAMA : SITI MAISALMAH BINTI MOHD KAMIL
CIMB AKAUN NO. 08040000972202
MBB AKAUN NO. 114160850396

ARTIKEL DIAMBIL HASIL IHSAN : mysuperkids.net : rm1 untuk qistina balqis maisarah




Mama Syadiyah : Jom kawan2 kita menderma sekadar yang termampu. Jangan lupa juga berdoa.. semoga Allah makbulkan. Allah Maha Mengetahui.

6 ulasan:

  1. sayu tgk....bayi sekecil ini terpaksa menanggung kesakitan...semoga ibu bapanya juga tabah dgn ujian dariNya..marilah kita gunakan kemudahan 'internet banking' utk tujuan amal juga (bukan sekadar bershopping online! ;)

    BalasPadam
  2. Ye Izah.. memang sayu tengok dia. Sejak lahir sampai skrg belum pernah balik rumah. Hati ibu mana yang tak luluh tengok anaknya begini. Semoga parents dia semakin tabah dan semoga Allah Maha Pengasih & Maha Penyayang limpahkan rahmat kepada mereka.

    Yeszzaaa.. jgn shopping je.. meh menderma.

    BalasPadam
  3. O.. baru tau ni pasal penderitaan bayi ni.. kesian kat dia.. btw, thanx for da info ya..

    jom baca
    Wajah baby face jangan disangka budak sekolah"

    BalasPadam
  4. Ya.. kesian dia. Kita cuba membantu mana yang termampu.

    BalasPadam
  5. sian little baby girl, tak mengerti ape2 tp diduga sebegini..
    saye faham perasaan parent qistina, lepas diuji dengan cndition damia..

    semoga Allah mempermudahkan semua urusan si kecil ni dan ibu bapa nya..

    tuan rumah, tumpang singgah yee..:)

    BalasPadam
  6. Jangan malu2 nak singgah.. tuan rumah berbesar hati. Hehehe. Saya dah baca kisah Damia.. takpe Dda.. semua ni dugaan Allah.. insan2 terpilih saja yang mampu hadapi semua ni.. not everybody can face this. So, thumbs up for you sebab very strong. Lagipun ada hikmah disebalik semuanya. Datang lagi tau.. :D

    BalasPadam

Extra Cash with Heart Beat (Not against Nuffnang rules)

Assalamualaikum semua,

Ni nak sharing dengan semua mengenai satu lagi cara untuk menambah pendapatan. Seperti biasa.. iklan klik klik dapat duit. Hehehe. Setiap klik akan memberikan 4 sen di dalam akaun anda. Yang sangat penting yang perlu kita tahu ialah iklan ini tidak bercanggah dengan peraturan Nuffnang sebab Hearbeat bukan merupakan competitor. Perniagaan Nuffnang ialah pengiklanan manakala Hearbeat pula menjual cenderahati. So.. there's no conflict of interest.

Untuk mula memperolehi pendapatan, sila ikut step2 yang telah saya sediakan ye. Ikut betul2.. mesti boleh dapat. Tak susah mana pun. Hehe.

1) Untuk mula mendaftar, sila klik di banner di bawah ni dan satu tab/window baru akan dibuka yang membawa anda semua ke website Hearbeat. Ok. Klik dulu.



Nak tau seterusnyaa??? Klik di Baca Seterusnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...