Sahabat

Ahad, 6 Februari 2011

Selamat Tinggal Bubu

Huhuhu.. isk isk.. hari ni sedih. Sebab salah seekor anak kucing bernama Bubu sudah diambil oleh owner barunya. Isk.. tak terluah kesedihan. Sebenarnya daku dan Syadiyah namakan dia Gebu.. tapi oleh kerana dia suka sangat berdiri macam dalam citer kartun Simba tu daku namakannya Simbu (Simba + Gebu). Masa dia kecik2 dia dan adik-beradiknya kena fungal infection yang menyebabkan bulunya rosak dan ambil masa untuk heal. Daku dalam kesedihan ketika ini sebab berpisah dengan Bubu. Kat bawah ni gambar2nyaa...


Bubu masa kecik diserang fungal infection.




Kenangan masa mereka kecik lagi. Syadiyah memang diktator dengan kucing. Hehehe.. sampai kucing yang selalu takleh control tu pun surrender dengan dia. Tengok la ni.. Syadiyah la yang arrange kan kedudukan diorang ni tido cam orang. Pakai bantal.. ada selimut bagai. Syadiyah oh Syadiyah.

Bubu paling rajin teman daku masa daku mengadap lappy. Dia duk membontotkan daku sambil tonton tv. Isk isk Bubu.











 Mata yang comei ini akan ku rindui. Isk isk.
Bubu yang penuh rasa ingin tahu. Kepohci macam Syadiyah jugak ek.


Babai Bubu. Isk isk.

2 ulasan:

  1. Salam Ifah jelita,
    kucing sapa la tu..he he..cumilnya..suka jenis macam ni..suka tengok je, nak bela, malassssss.
    Siannn..selamat jalan BUBU

    BalasPadam
  2. wa'alaikummussalam kak Melur Jelita. Isk isk.. sume neh kucing saya. Bubu ada 4 adik-beradik. Yang oren tu awal2 dah ada orang amik. Ni dia pulok.. sat gi esok esok yang hitam pulak.. peh tu yang manja pulak.. adeiii sedihnyaaaa nak berpisah. Tinggal Chek ngan Boboi je. Ramai sangat payah kak.

    BalasPadam

Extra Cash with Heart Beat (Not against Nuffnang rules)

Assalamualaikum semua,

Ni nak sharing dengan semua mengenai satu lagi cara untuk menambah pendapatan. Seperti biasa.. iklan klik klik dapat duit. Hehehe. Setiap klik akan memberikan 4 sen di dalam akaun anda. Yang sangat penting yang perlu kita tahu ialah iklan ini tidak bercanggah dengan peraturan Nuffnang sebab Hearbeat bukan merupakan competitor. Perniagaan Nuffnang ialah pengiklanan manakala Hearbeat pula menjual cenderahati. So.. there's no conflict of interest.

Untuk mula memperolehi pendapatan, sila ikut step2 yang telah saya sediakan ye. Ikut betul2.. mesti boleh dapat. Tak susah mana pun. Hehe.

1) Untuk mula mendaftar, sila klik di banner di bawah ni dan satu tab/window baru akan dibuka yang membawa anda semua ke website Hearbeat. Ok. Klik dulu.



Nak tau seterusnyaa??? Klik di Baca Seterusnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...