Sahabat

Isnin, 28 Februari 2011

Trip ke I-City Shah Alam - 05.02.2011

Salam semua.

Hehe.. ni nak kongsi pulak pasal lawatan ke I-City semalam. Gambar ni diambil masa sampai saja kat situ. Kira pokok ni macam penyambut tetamu ler. Hehehehe.

Bemula dari sini.. boleh nampak banyak2 lagi pokok berlampu lip lap lip lap kat sebelah sana. Hahaha.. menarik perhatian.

Tak kurang juga dengan permainan2 yang lip lap lip lap yang dijual kat situ. Jenuh laaaa bukak silat mengelak dengan Syadiyah. Hehehehe. Hmmm... meh teruskan..


































Nampak tak sebelah kanan gambar tu kereta berpusu2 nak masuk parking. Adei.. semakin ramai orang.. daku dah mula rasa rimas. Maklumlah daku ni bukan ske sangat bersesak2 ni.







Sepertimana orennya gambar ni.. cenggitu la orennya kawasan at situ. Nampak besttt jerrrr.. hehehehe. Tapi memang best. Macam di alam fantasi.. hahahaha. Dah tua2 ni berangan buruk rupe.











6 ulasan:

  1. Salam Ifah jelita,
    wahhhh dia dah mula mengganAs di blog...he he

    BalasPadam
  2. Wa'alaikummussalam Kak Melur Jelita. Sebenarnya memang suka menulis ni.. cuma tak terfikir pun sebelum ni nak buat blog. Bila sampai satu ketika terasa macam nak luah tak terluah.. sebab tu blog ni jadi tempat saya menulis apa2 juga. Memang tak kisah pun kalau ada orang nak baca ke tak. Sebab tu tag kengkawan cuma topik2 yang berkaitan je. Hehehehe. Selamat membaca ye kak. Jangan muak sudah lerrr.

    BalasPadam
  3. cantik...cantik...blog Mama Syadiyah ni bleh jadi direktori tempat2 menarik utk dilawati :)

    BalasPadam
  4. Hehe.. insya-Allah.. direktori boleh menjadi bila daku tengah rajin berjalan. Kalau datang penyakit "M".. abes.. jadilah direktori kehidupan dalam rumah. wekekekeke.

    BalasPadam
  5. Rajin snap banyak gambar ye..! cute daughter too:)! Umur berapa tu? macam sebaya anak ariana je..:)

    BalasPadam
  6. Ariana... yg tunjuk ni cuma 20% je dari apa yang saya snap.. hehehe. Memang rajin.. sebab suke nengok gambar. Syadiyah umurnya 7 tahun sekarang. Darjah satu tahun ni. Anak u yang kecik tu ke? Umur dia berapa?

    BalasPadam

Extra Cash with Heart Beat (Not against Nuffnang rules)

Assalamualaikum semua,

Ni nak sharing dengan semua mengenai satu lagi cara untuk menambah pendapatan. Seperti biasa.. iklan klik klik dapat duit. Hehehe. Setiap klik akan memberikan 4 sen di dalam akaun anda. Yang sangat penting yang perlu kita tahu ialah iklan ini tidak bercanggah dengan peraturan Nuffnang sebab Hearbeat bukan merupakan competitor. Perniagaan Nuffnang ialah pengiklanan manakala Hearbeat pula menjual cenderahati. So.. there's no conflict of interest.

Untuk mula memperolehi pendapatan, sila ikut step2 yang telah saya sediakan ye. Ikut betul2.. mesti boleh dapat. Tak susah mana pun. Hehe.

1) Untuk mula mendaftar, sila klik di banner di bawah ni dan satu tab/window baru akan dibuka yang membawa anda semua ke website Hearbeat. Ok. Klik dulu.



Nak tau seterusnyaa??? Klik di Baca Seterusnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...