Sahabat

Ahad, 8 Mei 2011

Kepura-puraan!? Hipokrit!?

Gambar : Istockphoto
Salam semua.. hari ni daku nak citer pasal daku sendiri... ada kaitan dengan kepura-puraan atau pun boleh juga dipanggil hipokrit. Huhu. Kalau nak diikutkan.. daku memang tak suka pura-pura atau hipokrit. Kalau daku diam tak berkata iya atau tidak.. bermakna daku tak sependapat cuma daku tak suka membangkang sebab daku tak suka cipta suasana tegang.

Selalunya kalau berkaitan keluarga daku dapat elakkan kepura-puraan daripada berlaku. Daku lebih suka berterus-terang. Kalau nak marah marahlah masa tu.. kalau nak hangin.. hanginlah masa tu.. pastu cepat2 cool.. sebab daku sayang keluarga daku.

Tapi lately banyak betul yang berlaku yang buat daku langsung tak terkata2. Daku sayangkan mereka2 ni.. tapi daku tak nampak di mana ruangnya untuk daku give them a piece of my mind... bukan untuk marah tapi untuk beri nasihat. Daku kenal mereka tapi daku tak dapat yakinkan diri untuk percaya yang mereka akan terima nasihatku. Daku takut. Takut????!!!! Daku??? Takut???.. adoii.. apa dah jadi ni.. daku takut.. ish ish..

Memang itulah yang daku sedang alami. Daku takut kalau mereka yang daku sayang menjauhkan diri sebab daku bersuara. Memang takut. Daku amat sayang mereka ini. Tapi dalam masa yang sama.. kasih sayang daku pada mereka juga buat daku rasa hopeless bila tak dapat bersuara.. daku ingin sangat bersuara... hmmm.. bagaimana.

2 ulasan:

  1. Ifah jelita ada kecik hati dengan akak ke? Minta maaf banyak - banyak ya dik jelita....tanpa sedar ,maklumlah hanya sebagai manusia biasa. Akak menulis begini kerana akak terperasan akak pun " orang - orang" yang Ifah jelita sayang..ekekeke

    Tetapi if you need some one to talk to,....akak bersedia mendengarnya...

    BalasPadam
  2. Memang kecik ati sangat dengan Kak Melur Jelita oi.. kecik ati abes laaa.. sebabnya...

    Sebab bila agaknya ASST nak abes.. tak sabar tunggu ending neh.. huhu.. :P

    BalasPadam

Extra Cash with Heart Beat (Not against Nuffnang rules)

Assalamualaikum semua,

Ni nak sharing dengan semua mengenai satu lagi cara untuk menambah pendapatan. Seperti biasa.. iklan klik klik dapat duit. Hehehe. Setiap klik akan memberikan 4 sen di dalam akaun anda. Yang sangat penting yang perlu kita tahu ialah iklan ini tidak bercanggah dengan peraturan Nuffnang sebab Hearbeat bukan merupakan competitor. Perniagaan Nuffnang ialah pengiklanan manakala Hearbeat pula menjual cenderahati. So.. there's no conflict of interest.

Untuk mula memperolehi pendapatan, sila ikut step2 yang telah saya sediakan ye. Ikut betul2.. mesti boleh dapat. Tak susah mana pun. Hehe.

1) Untuk mula mendaftar, sila klik di banner di bawah ni dan satu tab/window baru akan dibuka yang membawa anda semua ke website Hearbeat. Ok. Klik dulu.



Nak tau seterusnyaa??? Klik di Baca Seterusnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...