Sahabat

Isnin, 13 Jun 2011

What Goes Around Comes Around - Part 4

SMS ku terus tidak berjawab sehingga hari Ahad. Pada pagi Ahad tu bosku reply dan beritahu anak2 dia sudah keluar dari ward dan dah pulang ke rumah. Oklah.. takpelah kalau macam tu. Kalau masih kat hospital daku ingat nak melawat tapi takde jodoh nak jumpa diorang. Hehe.

Source : Google
Pada hari Isnin dia datang kerja seperti biasa. Kemudian daku tanya dia khabar anak2 dia then found out that anak2 dia kena Denggi Berdarah.. bukan ordinary denggi. Mengucap panjang aku masa tu. Daku ingatkan denggi biasa. Sedangkan denggi biasa pun orang dewasa pun boleh collapse inikan pula budak2 belasan tahun. Tapi diorang dah beransur pulih. Pada ketika itu daku dapat rasakan dia dah mula berubah... semakin ok. Sejak dari hari tu juga dia dah tak bias lagi dengan daku. Dia layan daku dengan sangat elok. Cuma seperti biasa.. dia punya temberang tu masih lagi tak hilang.. bila nak insaf.. ??? wehehehehehehe

Few weeks before that, ada orang call daku. Rupa2nya bos dept baru tu yg call. Mula2nya dia bertanya tentang daku punya personal info.. kemudian dia bertanya tentang mereka2 yang tinggal yang akan ke dept dia. Seorang demi seorang daku ceritakan melalui phone.

Bila daku letak je gagang telefon... tau2 je bos daku tu dah ada kat sebelah daku.. erk.. bila masa pulak dia diri sebelah daku. Dia sangat jarang yg betul2 jarang berdiri di tempat daku. Dia ni macam ada bau je... tau2 je bos baru daku nak call daku. Masa daku berbual dengan officemate tiba2 dia datang dan menyampuk buka cerita pasal dept baru yg daku bakal masuk tu. Banyaklah dia cuba nak cerita negatif pasal bos dan dept baru daku tu. Pastu tak pasal2 je dia cakap.. "bos baru u tu sangat takut nak take over. Dia ada call you kan Zalifah?".. daku buat muka biasa dan kata.. "ntahlah.. tadi dia kenalkan diri siapa tah nama dia.. secretary bos baru tu kot"... hehehehe.. pandai tak cover line. Muehehehe. Dia pandai nak korek.. daku pandai nak sembunyi.. :p taktik jahat betul bos daku tu.

Bersambung esok pulak ye.. penat dah ni.. makin pendek dah ni.. takde idea nak menaip.... hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Extra Cash with Heart Beat (Not against Nuffnang rules)

Assalamualaikum semua,

Ni nak sharing dengan semua mengenai satu lagi cara untuk menambah pendapatan. Seperti biasa.. iklan klik klik dapat duit. Hehehe. Setiap klik akan memberikan 4 sen di dalam akaun anda. Yang sangat penting yang perlu kita tahu ialah iklan ini tidak bercanggah dengan peraturan Nuffnang sebab Hearbeat bukan merupakan competitor. Perniagaan Nuffnang ialah pengiklanan manakala Hearbeat pula menjual cenderahati. So.. there's no conflict of interest.

Untuk mula memperolehi pendapatan, sila ikut step2 yang telah saya sediakan ye. Ikut betul2.. mesti boleh dapat. Tak susah mana pun. Hehe.

1) Untuk mula mendaftar, sila klik di banner di bawah ni dan satu tab/window baru akan dibuka yang membawa anda semua ke website Hearbeat. Ok. Klik dulu.



Nak tau seterusnyaa??? Klik di Baca Seterusnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...