Sahabat

Ahad, 23 Januari 2011

Here We Go

Salam semua..

Sudah lama berfikir untuk ada blog sendiri. Tapi terlalu banyak faktor yang perlu difikirkan membuatkan ia dilupakan seketika. Tapi seminggu dua kebelakangan ini.... hmmm.. banyak betul rasanya nak dikongsi dengan kawan2.

Sebab utama nak buat blog ni bukanlah sebab nak berkongsi.. tapi lebih kepada catatan peribadi. Dulu ada diary dan catit almost everything that happen almost every single day. Tapi sejak sedekad kebelakangan ni takde apa2pun. So... nak buat catatan sendiri.. suka suki la ni. Hehehe.

Ada ke yang nak baca? Bagi daku kalau takde yang nak baca daku ok je.. atau kalau ada yang tak suka.. well.. we can't satisfy everyone... tapi kalau ada yang nak baca atau kalau ada yang suka.. daku nak jemput ni....

Jom.. kita berkongsi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Extra Cash with Heart Beat (Not against Nuffnang rules)

Assalamualaikum semua,

Ni nak sharing dengan semua mengenai satu lagi cara untuk menambah pendapatan. Seperti biasa.. iklan klik klik dapat duit. Hehehe. Setiap klik akan memberikan 4 sen di dalam akaun anda. Yang sangat penting yang perlu kita tahu ialah iklan ini tidak bercanggah dengan peraturan Nuffnang sebab Hearbeat bukan merupakan competitor. Perniagaan Nuffnang ialah pengiklanan manakala Hearbeat pula menjual cenderahati. So.. there's no conflict of interest.

Untuk mula memperolehi pendapatan, sila ikut step2 yang telah saya sediakan ye. Ikut betul2.. mesti boleh dapat. Tak susah mana pun. Hehe.

1) Untuk mula mendaftar, sila klik di banner di bawah ni dan satu tab/window baru akan dibuka yang membawa anda semua ke website Hearbeat. Ok. Klik dulu.



Nak tau seterusnyaa??? Klik di Baca Seterusnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...