Sahabat

Khamis, 27 Januari 2011

Syadiyah oh Syadiyah

Salam.

Hari ni tetiba dapat phone call dari one of the teacher kat Al-Amin.. masa orang sebelah sana sebut je "saya cikgu sekolah Al-Amin" daku dah panik. Apa2 je laaa mama ni.. suka panik betul bila sebut apa2 yang berkaitan dengan Syadiyah. Maklumlah.. daku ni jauh dari Syadiyah.. dia kat sekolah.. daku kat office.. kalau jalan tak jem pun mau dekat setengah jam juga jaraknya.. mau tak panik.

Cikgu kata dia menangis2 taknak berhenti. Erk.. apsal pulak ni Syadiyah. Cikgu tu kata "Syadiyah nangis sebab dia kata pensil warna dia rosak.. dia takut mama dia marah". Alalalala ciannya anak mama. Daku berbual dengan Syadiyah kejap.. rupa2nya ada orang tumpahkan air kat beg dia.. kotak pensil warna tu koyak.. ada pensil yang patah.. kesian pulak daku mendengar dia nangis. Terus daku pujuk.. "tak payah nangis.. kalau bukan salah Syadiyah buat apa mama nak marah". Hehehehe.




Nampaknya Syadiyah dah makin kenal dan faham dengan mamanya. Mamanya tak suka benda2 yang tak teratur, rosak.. mesti mama bebel. Dia pun dah tahu.. mama bebel sebab kecewa. "Syadiyah tahu mama marah bukan sebab mama tak sayang Syadiyah.. tapi sebab mama kecewa".. walah walah ayat takleh blah.

Bagus la Syadiyah... sekurang2nya dah ada seorang dalam rumah ni yang memahami Mama dengan lebih mendalam. Nak harap ayah hang.. adoi laaaa.. orang lelaki mana maen faham memaham jiwa halus mulus neh. Hehehehe. Semoga Syadiyah jadi anak yang solehah ye... insya-Allah..

2 ulasan:

  1. aminn... aku stuju bab "ayah hang" tu. hehehe...
    samalah kita... diorang tu berjiwa kasar. paling tak pun jawabnya "alah.. biarkan jelah.."

    BalasPadam
  2. Ye la Hasliza.. wanita ni jiwa halus tapi kental. Bley gitew.. statement takleh blah. Hehehe.

    BalasPadam

Extra Cash with Heart Beat (Not against Nuffnang rules)

Assalamualaikum semua,

Ni nak sharing dengan semua mengenai satu lagi cara untuk menambah pendapatan. Seperti biasa.. iklan klik klik dapat duit. Hehehe. Setiap klik akan memberikan 4 sen di dalam akaun anda. Yang sangat penting yang perlu kita tahu ialah iklan ini tidak bercanggah dengan peraturan Nuffnang sebab Hearbeat bukan merupakan competitor. Perniagaan Nuffnang ialah pengiklanan manakala Hearbeat pula menjual cenderahati. So.. there's no conflict of interest.

Untuk mula memperolehi pendapatan, sila ikut step2 yang telah saya sediakan ye. Ikut betul2.. mesti boleh dapat. Tak susah mana pun. Hehe.

1) Untuk mula mendaftar, sila klik di banner di bawah ni dan satu tab/window baru akan dibuka yang membawa anda semua ke website Hearbeat. Ok. Klik dulu.



Nak tau seterusnyaa??? Klik di Baca Seterusnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...