Sahabat

Ahad, 30 Januari 2011

Lawatan ke Pusat Sains

Salam semua.

Ini kisah yang dah seminggu lebey berlalu. Tentang lawatan daku dan Syadiyah ke Pusat Sains Negara pada 20 Jan 2011. Ketika itu dan sampai sekarang masih berlangsung pameran Dino Alive. Ia berlangsung sampai 31 Mei 2011 nanti. Tak mau cerita panjang.. jom tengok gambo. Hehehe.

Ni di Ground Floor masa masuk2 je pintu masuk pameran. Akan nampak dua dinosaur yang sangat besar.. yang satu daku memang kenal sangat.. namanya T-Rex sebab dalam filem2 Dinosaur memang dialah yang sangat ditakuti disebabkan backgroundnya sebagai KARNIVOR.. aaaummm.

Tapi yang belah sana nun daku rasa dia makan sayur2an.. herbivor. Heheh.. walaupun tak minat subject science tapi daku masih ingat terms yang digunakan. Wehehehe.











Korang imagine la kalau dia ni idop lagik pastu tengah mengaum depan korang... apa agaknya korang buat?? Lari?? kalau daku pengsan dulu.. tak dan nak fikir lari. Wekekeke

Senyuman penuh makna. Cantek gigi dia putih berseri.



So.. menarik tak? Semua dino ni je yang ada masa daku pergi. Masa kawan daku SueAleen pergi ada lagi dino yang lain. Maybe dia tukar2 dino every week. So.. jom pergi ramai2.. sebelum pamerannya habes pada 13 Mei 2011.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Extra Cash with Heart Beat (Not against Nuffnang rules)

Assalamualaikum semua,

Ni nak sharing dengan semua mengenai satu lagi cara untuk menambah pendapatan. Seperti biasa.. iklan klik klik dapat duit. Hehehe. Setiap klik akan memberikan 4 sen di dalam akaun anda. Yang sangat penting yang perlu kita tahu ialah iklan ini tidak bercanggah dengan peraturan Nuffnang sebab Hearbeat bukan merupakan competitor. Perniagaan Nuffnang ialah pengiklanan manakala Hearbeat pula menjual cenderahati. So.. there's no conflict of interest.

Untuk mula memperolehi pendapatan, sila ikut step2 yang telah saya sediakan ye. Ikut betul2.. mesti boleh dapat. Tak susah mana pun. Hehe.

1) Untuk mula mendaftar, sila klik di banner di bawah ni dan satu tab/window baru akan dibuka yang membawa anda semua ke website Hearbeat. Ok. Klik dulu.



Nak tau seterusnyaa??? Klik di Baca Seterusnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...