Sahabat

Sabtu, 12 Februari 2011

100 Bloggers Diperlukan

Daku tengok widget ni dari sebuah blog bernama Yiedpozi.com. Widget ni untuk memudahkan blogwalking. Cubalah widget ni kat belah kanan bawah blog daku ni kalau korang nak tau cemana fungsinya. Ada senarai blog2 dalam widget ni dan bila korang klik je otomatik semua blog dalam list tu akan dibuka serentak. Kalau nak try kat bawah ni pun bley gak.. sama je. Hehe.



Pastu kalau korang nak tolong blogger2 dalam list tu.. klik la kat iklan heartbeat diorang tu dan apa2 sahaja sumber pendapatan yang diorang letak kat blog tu. Hehehehe. Gitu la lebey kurang fungsinya Widget ni. So.. kalau korang nak join atau nak blog korang termasuk dalam widget ni boleh baca caranya di Cara Nak Join.

Secara ringkasnya.. korang kena buat satu posting dengan tajuk "100 Bloggers Diperlukan" lebey kurang macam den punyo ni ler. Hehehe. Den buek sendiri neh. Korang nak tiru pun boleh.. nak buat sendiri pun boleh. Pastu korang kena masukkan widget tu dalam blog korang. Widget tu boleh didapatkan di blogwalking widget code. Kemudian letakkan link ke topic "100 Bloggers Diperlukan" dalam blog korang tu sebagai comment kat link Cara Nak Join tu jugak.

Paham ke.. kalau tak paham baca Cara Nak Join tu wokeyh. Nak tanya kat sini pun buleh. Hehehe. Tenkiu.

P/s: Sila pastikan blog anda tidak mempunyai widget lagu dan widget Widgeo! (Yang ni daku taktau kenapa... kena tanya tuan empunya widget).

6 ulasan:

  1. Hehehe.. Hasliza.. blog daku dah masuk no 43.. hehehehe. Cuba carik.. wekekekeke. Ko nyer dah ke belum agaknya.. boleh pergi kat blog tu semula.. dia ada update blog mana dia dah masukkan.. hehehehe.

    BalasPadam
  2. salam singgah n klik2.. byk lak baca pasal 100bloggers nih..

    BalasPadam
  3. Wa'alaikummussalam.. takde masalah.. silalah baca. Kalau nak buat sama pun boleh juga. Just follow the instruction ok. Thanks for dropping by ye.

    BalasPadam
  4. aku tak maham le fren..sila ajo ye..hehehe

    BalasPadam
  5. Fren.. ikut step by step aku kasitau ni eh.

    1) Mula2 ko letak widget tu dalam blog ko. Amik coding dia kat http://blogwalkingwidget.blogspot.com/

    2) Pastu ko buat satu posting bertajuk :100 Bloggers Diperlukan. Ko nak copy paste yang den punyo ni pun buleh gak. Kalau nak cipta ayat sendiri pun buleh gak. Bila dah siap ko publish.. lepas publish ko copy link ke posting yg dah dipublish itu kemudian ko letakkan link yg dah dicopy itu di ruangan komen di http://www.yiedpozi.com/2011/02/100-bloggers-diperlukan.html

    3) Ko tunggu sampai nama blog ko sudah dimasukkan oleh Yiedpozi. Nak check sama ada dah dimasukkan ke tidak.. sila check di http://www.yiedpozi.com/2011/02/senarai-mereka-yang-join-list.html

    Itu je.

    BalasPadam

Extra Cash with Heart Beat (Not against Nuffnang rules)

Assalamualaikum semua,

Ni nak sharing dengan semua mengenai satu lagi cara untuk menambah pendapatan. Seperti biasa.. iklan klik klik dapat duit. Hehehe. Setiap klik akan memberikan 4 sen di dalam akaun anda. Yang sangat penting yang perlu kita tahu ialah iklan ini tidak bercanggah dengan peraturan Nuffnang sebab Hearbeat bukan merupakan competitor. Perniagaan Nuffnang ialah pengiklanan manakala Hearbeat pula menjual cenderahati. So.. there's no conflict of interest.

Untuk mula memperolehi pendapatan, sila ikut step2 yang telah saya sediakan ye. Ikut betul2.. mesti boleh dapat. Tak susah mana pun. Hehe.

1) Untuk mula mendaftar, sila klik di banner di bawah ni dan satu tab/window baru akan dibuka yang membawa anda semua ke website Hearbeat. Ok. Klik dulu.



Nak tau seterusnyaa??? Klik di Baca Seterusnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...